KESÄALE - SÄÄSTÄ 50%
ILMAINEN TOIMITUS MAKSA KLARNALLA

    Kohde on lisätty

    Palautukset & hyvitykset

    Palautus ja hyvitys

    Hyvitys

    Useimpien tuotteiden kohdalla voit palauttaa tuotteen 14 päivän kuluessa vastaanottamisesta saadaksesi hyvityksen tai vaihdon. Palautuslähetyksen kustannuksia ei hyvitetä.

    Tuotteen tulee olla uudenveroinen, käyttämätön ja avaamattomassa alkuperäispakkauksessaan. Hygieniasyistä emme voi hyväksyä palautuksia, joissa sinetti on rikottu tai tuotetta on käytetty, ellei kyseessä ole hyväksytty takuutilanne.

    Tuotteen on myös oltava alkuperäispakkauksessa.


    Peruuttamisoikeus lain mukaan

    Sinulla on Ruotsin lain mukaan oikeus peruuttaa ostoksesi 14 päivän kuluessa siitä, kun olet vastaanottanut tilauksesi. Käyttääksesi peruuttamisoikeutta tuotteen on oltava olennaisesti muuttumattomassa kunnossa, eli sitä ei saa olla käytetty tai avattu, jos kyseessä on hygieniatuote.

    Ota meihin yhteyttä yhteydenottolomakkeemme kautta ilmoittaaksesi, että haluat käyttää peruuttamisoikeuttasi. Asiakas vastaa palautuskuluista. Hyvitys maksetaan 14 päivän kuluessa siitä, kun olemme vastaanottaneet ja hyväksyneet palautuksesi.


    Palautukset (jos sovellettavissa)

    Kun palautuksesi on vastaanotettu ja tarkistettu, lähetämme sinulle sähköpostiviestin ilmoittaaksemme, että olemme saaneet palautetun tuotteen. Ilmoitamme myös hyvityksesi hyväksymisestä tai hylkäämisestä. Jos palautus hyväksytään, hyvityksesi käsitellään ja summa palautetaan automaattisesti luottokortillesi tai alkuperäiselle maksutavallesi tietyn ajan kuluessa.


    Viivästyneet tai puuttuvat hyvitykset (jos sovellettavissa)

    Jos et ole vielä saanut hyvitystä:

    1. Tarkista pankkitilisi uudelleen.

    2. Ota yhteyttä luottokorttiyhtiöösi – voi kestää hetken, ennen kuin hyvitys näkyy virallisesti.

    3. Ota yhteyttä pankkiisi – hyvityksen näkyminen voi viedä aikaa.

    Jos olet tehnyt kaiken tämän etkä silti ole saanut hyvitystä, ota yhteyttä meihin yhteydenottolomakkeen kautta.


    365 päivän avoin osto

    Lainmukaisen peruuttamisoikeuden lisäksi tarjoamme 365 päivän avoimen oston.

    Jos muutat mieltäsi, voit palauttaa tuotteen 365 päivän kuluessa – syystä riippumatta. Hyödyntääksesi avointa ostoa tuotteen tulee olla käyttämätön, uudenveroinen ja avaamattomassa alkuperäispakkauksessaan. Hygieniasyistä emme voi hyväksyä palautuksia, jos pakkaus on avattu tai tuotetta käytetty.

    Asiakas vastaa palautuskustannuksista. Peruuttamisoikeus ei koske erikoistilattuja tuotteita.

    Ota meihin yhteyttä osoitteeseen kontakt@silkskin.se, niin autamme sinua!


    Noutamattomat paketit

    Kun tilauksesi on lähetetty, se toimitetaan noutopisteeseen, ja saat ilmoituksen tekstiviestillä, sähköpostilla tai PostNordin sovelluksen kautta.

    Paketti säilytetään 7 päivää, minkä jälkeen se palautetaan meille automaattisesti.

    Jos et nouda pakettiasi ajoissa, se rekisteröidään palautuneeksi noutopisteeltä.

    Käsittely-, toimitus- ja hallintokulujen kattamiseksi sinulta veloitetaan 199 kr maksu.


    Alennuskoodit

    Alennuskoodit ovat voimassa vain ostohetkellä, eikä niitä voi lisätä tai hyvittää jälkikäteen. Asiakkaan vastuulla on käyttää voimassa oleva koodi ennen maksun suorittamista.

    Tärkeää tietää:
    – Jos haluat peruuttaa ostoksesi, sinun on ensin noudettava paketti ja palautettava se normaalin palautusprosessin kautta.
    – Noutamattomista paketeista veloitetaan aina 199 kr, syystä riippumatta.
    – Kun paketti on palautunut, tilaus perutaan automaattisesti.
    – Tuotteiden hinta hyvitetään miinus 199 kr käsittelymaksu.
    – Jos et ole maksanut laskua, summa korjataan. Jos olet jo maksanut, palautamme erotuksen.
    – Jos maksua ei voida vähentää alkuperäisestä maksutavasta, lähetämme erillisen laskun.

    Vinkki: Voit usein pidentää paketin säilytysaikaa suoraan PostNordin sovelluksessa – täysin maksutta.


    Vaihdot (jos sovellettavissa)

    Vaihdamme tuotteet vain, jos ne ovat viallisia tai vaurioituneita. Jos haluat vaihtaa saman tuotteen, ota meihin yhteyttä yhteydenottolomakkeella.


    Tilauksen peruutus

    Jos haluat peruuttaa tilauksesi sen jälkeen, kun paketti on lähetetty, valitettavasti peruutusta ei voida hyväksyä.


    Toimitus

    Annamme sinulle sähköpostitse ohjeet, minne palautettava tuote tulee lähettää.

    Asiakas vastaa omista palautuskustannuksistaan. Toimituskuluja ei palauteta. Jos saat hyvityksen, palautuskustannukset vähennetään hyvityssummasta.

    Asuinpaikastasi riippuen voi kestää eri ajan, ennen kuin vaihdettu tuote toimitetaan sinulle.

    Jos palautat tuotteen, jonka arvo on yli 750 kr, suosittelemme käyttämään seurantapalvelua tai ostamaan lähetysvakuutuksen. Emme voi taata, että vastaanotamme palautetun tuotteen.